15 mars 2010

Nya mål

Första målet är onsdag, då jag går in i v 27+0, om jag kommer dit så slipper jag bli skickad till Karolinska i Solna om det händer nåt. De har visserligen bättre resurser där när det gäller för tidigt födda barn men när man väl kommit in i 27+0 så har Danderyd tillräckliga resurser att klara av allt.
Karolinska undviker jag gärna då vi bara har dåliga minnen därifrån...

Nästa mål efter det är söndag, 27+4, då har vi gått över tiden med en hel dag och det innebär att Quark är större än Adam. :)

Läkarna pratar hela tiden om att jag borde komma in i 32+0 men så långt framåt har jag svårt att se.

Jag kan inte än se oss med en levande bebis, en liten parvel hemma hos oss...
Jag vågar helt enkelt inte se så långt.

Bebisen kommer att komma förtidigt, så mycket vet vi, men när, det återstår att se.

Jag har mardrömmar om att jag börjar få värkar, varje gång jag sover. De drömmarna känns så verkliga att när jag vaknar är jag helt säker på att det är igång...

1 kommentar:

Mrs C sa...

Tjaba,Tjena,Hallo!!

Ligg nu extra stilla, så kanske du inte ser tårna till nästa helg.. Eftersom "Bebben” verkar trivas där inne:)

Kramizzar från mig på denna obekväma stol!!! xxxx