14 april 2010

Avundsjuk

Först säger jag grattis till min kollega Tania som för ett par dagar sen fick en liten flicka. :)

Sen vill jag bara säga att jag är avundsjuk på Micke som idag ska gå och titta på barnvagn och bebiskläder.
Det var ju sånt som jag såg framemot jättemycket mot att få göra men som jag nu inte kan.

Läkarna här på sjukan har nu en ny plan för mig.
Jag ska lämna nya prover på fredag och sen ska jag förhoppningsvis få börja röra på mig, tex hämta min egen mat.
Om det sen går bra så kanske, kanske jag får åka hem.
De är lite oense om jag ska få åka hem eller inte så jag har inte jättestora förhoppningar men det sista som lämnar en är ju hoppet. :)

Skulle vara underbart att få vara hemma de sista veckorna innan bebben kommer.
Nu måste jag ju förlita mig på att Micke fixar allt och det är lite jobbigt... :)

Inga kommentarer: