8 augusti 2010

Semestern


Nu är semestern slut och all hjälp med den.

Efter tre veckor på landet med Mickes föräldrar och all den hjälp vi fått varje dag är nu till ända.

G har verkligen älskat sin farmor.
Det har märkts varje gång hon har hållt i honom eller pratat med honom.
Han skiner som en sol när hon pratar med honom och somnar så snabbt i hennes famn att man nästan börjar undra vad vi gör för fel.

Men det känns ändå skönt att vara hemma igen.

Nu är det dags att försöka skapa lite nya vardagsrutiner.

Jag önskar bara att han skulle börja sova lite längre på nätterna, han vaknar fortfarande var tredje timme för att äta, om jag har tur så går det fyra timmar men det är inte ofta.

Suck, så är det att vara småbarnsförälder, man får inte sova så mycket längre.
Jag som älskar att sova...

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Hallooo Gumman

Här är oxå semestern slut, Micke har börjat att jobba och jag är i ett nytt hus med flyttkartonger överallt och två små killar som röjer runt och river i allt, så det blir inte så mycket gjort hemma....

Hoppas att vi kan ses snart

Lotta

daniel sa...

hej..sova får du göra när det närmar sig tonåren...Sorry, thats the reality he he! Just nu tränar vi N att bli av med sin blöja och jag sover lite dåligt som sig bör :)
Tryck i ordentliget med katrinplommon, det är en "mirakelmedicin" det där. Släpper dödsskönt i kistan! Nu skulle jag vilja sova, men jag ska jobba lite istället. Hälsa! /Daniel ps..har han växt ut kläderna?