17 juni 2010

Redan torsdag kväll


Önskar att jag hade "mer" tid till att blogga.

Det finns en del saker som jag ännu inte fått ur mitt system som jag skulle behöva blogga om.
Förlossningen, mina känslor som går upp och ner, det dåliga samvetet, hur mycket jag saknar Adam nu när Gabriel finns här, hur roligt det är att se hur Gabriel växer etc.
Men det finns helt enkelt ingen ork till det.

Snart har iallafall min första vecka som mammaledig gått.
Jag och Gabriel har väl inte gjort jättemycket men det känns ändå som en bra vecka.

Vi har haft besök av BVC, hälsat på på mitt jobb, hunnit med nån enstaka promenad...

En helt okej vecka fast jag inte sovit speciellt mycket.
Jag får försöka ta igen det lite i helgen när Micke kan hjälpa till.

1 kommentar:

Charlotta sa...

Det var underbart att få träffa dig och Gabriel i torsdags...vi han dock inte prata så mycket med varandra utan all tid gick åt att se på varandras Gabriels...Så vi måste göra om det igen snart

Många kramar
Lotta