23 februari 2010

Rapport från sängen

Jag antar att ni undrar hur det går för oss.

Jag fick permission i fredags och fick åka hem. Superskönt!

Åkte sen tillbaka på måndagmorgon för att ta nytt ultraljud på livmodertappen.
Det var ingen förändring, den var fortfarande väldigt kort.
Men jag slapp att bli inlagd, nu ska jag tillbaka en gång i veckan, ta ultraljud, lämna prover och så får man ta det efter det.

Jag är fortfarande beordrad sängläge, fast nu får jag iallafall vara hemma hos Micke.

Det var ju inte riktigt såhär jag tänkte spendera mina sista månader som gravid, liggandes till sängs.
Jag hade tänkt gå ner i tid för att slippa stressa och sen hinna handla saker till bebisen.
Nu blir det inte så och vi får återigen ta en vecka i taget. *suck*

1 kommentar:

Mestis sa...

Hej Camilla!

Vad skönt att höra att du och mini trots allt mår bra! Och att du kan få vara hemma och mysa istället.. Hoppas nu att du lyssnar på doktorn och verkligen ligger stilla. Inga måsten som måste fixas därhemma =))

ps.. efter alla extra ultraljud som nu gjorts... vet ni då vem mini är =))