18 november 2011

Glad för nån annan skull

Jag är så superglad för min kollega Annas skull!

De har äntligen fått flytta in i ett familjerum på Neo med lilla Miriam.

Efter ett par veckor med stor kämparanda från Miriams håll så verkar det ha vänt.
Hon har lagt på hullet och Anna kan äntligen sniffa på henne när hon vill.

Allt detta lagom till Annas 40-års dag.

Finns nog ingen härligare present!?

Men jag måste erkänna att jag även är fruktansvärt avundsjuk...

Avundsjuk för jag önskar ju självklart att saker och ting med Adam skulle ha slutat annorlunda...

Önskar att Adam hade klarat sig lika bra som Miriam..

Men jag klarar av att vara glad för deras skull.

Miriam är ju så söt! :-)

skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

1 kommentar:

Mestis sa...

Goaste Camilla, tack för din omtanke!

Så många ggr jag tänkt på Adam. Gått in på,din blogg för att läsa om er tid här på Neo. Läst om din oro, din lycka, Adams sjukdoms förlopp mm.

Minns tiden när jag läste din blogg då Adam var nyfödd.
Att du aldrig kom på vår gemensamma Kick Off på Haga oroade oss alla. Hur skulle det gå?
Du hade fullt upp med att hålla tillbaka värkar.

Jag kunde aldrig då någonsin tro att jag skulle gå samma väg som du eller att din rader skullle hjälpa mig ngt år senare.

Att få ett prematurt barn är verkligen helt annorlunda. Extremt jobbigt. Camilla du har gjort denna resan 2ggr. Helt otroligt.
Beundrar er båda för det.
Hoppas verkligen ni slipper det i framtiden om Adam och Gabriel skulle få ett syskon.

Vår resa är inte helt klar, men jag vågar faktiskt börja TRO på att vår lilla skruttfia Miriam kommer hem till NyÅr. Att vi faktiskt får hem ett levande barn. Efter snart 8v på Neo vet jag att det inte är en självklarhet.
Så dina känslor är helt befogade Camilla. Och jag är idag så glad för att ni idag har lilla MIRAKLET G!

Kramar till dig Camilla!