26 november 2011

Bloggar

Jag antar att på samma sätt som jag tycker det är "skönt" att följa andras bloggar, likaså har andra känt när när de har följt min blogg när jag haft det jobbigt.
Man följer med men är inte påträngande.

Jag följer min kollega Annas blogg, särskilt nu när de ligger på Neo.
Allt som de går igenom känner jag igen.

Iförrgår skrev Anna om Nec, den hemska tarmsjukdomen som tog Adams liv.

När vi råkade ut för den så lät det på läkarna att man inte gjort så mycket studier på den så därför var vi först i sverige med att få testa tryckkammaren med ett så litet barn.
Och de fick obducera Adam och förhoppningsvis lära sig lite mer om sjukdomen.
2008, när jag googlade om Nec hittade jag ingenting.
Idag när jag sökte fann jag några studier på detta.

Känns bra att vi varit med och bidragit.

Men det känns inte bra att barn fortfarande råkar ut för detta...

Många barn klarar sig men inte alla.

skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

Inga kommentarer: