10 oktober 2011

Oktober...

Oktober månad är en konstig månad. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig...
Försöker tänka positivt.

Det är många födelsedagar som Mickes, mina föräldrars och såklart Adams. Härliga dagar!

Men så är det den där dagen som överskuggar allt...

Dagen då vi var tvungna att ta beslutet att låta Adam somna in.

17 oktober 12.45

Min son, att känna dig somna in i min famn...

Den känslan...

Jag kan förtränga den nästan hela året men så fort oktober närmar sig så återkommer känslan som ett slag i magen.

Om inte Gabriel hade fötts så hade nog inte jag överlevt...
Om inte han funnits hos oss nu hade jag inte haft nåt att leva för...

Jag har skrivit det förut:
Ingen borde behöva överleva sitt barn.

Det finns inget värre än att förlora sitt barn...

skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

Inga kommentarer: