12 juli 2010

9 veckor

Gabriel har hunnit bli 9 veckor gammal!

Det är helt otroligt hur snabbt tiden går, det känns som igår som han föddes.

Och jag börjar äntligen kunna slappna av runt Gabriel, jag vågar äntligen tro att han inte kommer att lämna oss.

Han är här för att stanna!

Tack gode gud för att det har gått bra, jag skulle aldrig ha pallat att han blev dålig...

Men jag är verkligen en liten kycklingmamma, så fort han låter i vagnen/spjälsängen så är jag där och plockar upp honom.
Micke är likadan. Så fort han kommer hem ifrån jobbet plockar han upp honom.

Så Gabriel är riktigt bortskämd.

Vet att det kommer att slå tillbaka på oss sen men det bjuder vi på.
Vi har ju längtat så länge efter det här...

Att få pussa, krama och lukta på sin egen bebis gör allting annat oviktigt!

Inga kommentarer: